نأمل ان تحب مشترياتك، و لكن إذا لم تكن راضياً تماماً، فنحن هنا لمساعدتك في عملية الاسترجاع أو الاستبدال مع توافر الشروط التالية:

* يجب أن تكون البضاعة المرتجعة في حالتها الأصلية، غير ستخدمة، في حالة جيدة، وفي تغليفها الأصلي السليم.

* يتحمل العميل تكاليف الشحن عند الاستبدال أو الاسترجاع، مع ضمان وصول المنتجات بحالة سليمة.

+ يملك العميل ٥ أيام من تاريخ الاستلام لطلب الاسترجاع أو الاستبدال

لد سيتم معالجة الطلب وتقديم الخدمة خلال مدة أقصاها ٥

أيام عمل.

* لأسباب صحية، لا يمكن استرجاع أو استبدال الجوارب, أطواق الرأس و فرش الشعر.


سياسة الإبلاغ عن التلفيات

يجب فحص جميع المنتجات المستلمة فور الاستلام. يجب الإبلاغ عن أي تلف أو عيب في المنتجات كتابيًا إلى Maison Flow خلال ثلاثة (3) أيام تقويمية من تاريخ الاستلام. في حال عدم الإبلاغ خلال هذه المدة، سيتم اعتبار المنتجات بحالة سليمة، ولن تتحمل Maison Flow أي مسؤولية عن أي تلف أو عيب يتم الإبلاغ عنه لاحقًا.


We hope you love your purchase, but if you're not completely satisfied, we are happy to assist with returns or exchanges under the following conditions:

The returned items must be in their original condition, unused, and in their original, intact packaging.

• The customer is responsible for the shipping costs for returns or exchanges, with the guarantee that the products are returned in good condition.

• Customers have 5 days to return or exchange items. The request will be processed within a maximum of 5 working days.

• Due to hygienic reasons, socks, headbands and hair brushes cannot be returned or exchanged.


Wholesale/consignment:

All wholesale/consignment items must be inspected upon delivery. Any claims regarding damages or defects must be reported to Maison Flow in writing within three (3) calendar days of receipt. If no notification is received within this timeframe, the items will be deemed to have been received in acceptable condition, and Maison Flow will not be held liable for any subsequent claims of damage or defect.