سياسة الخصوصية
سياسة الخصوصية


نقدر في متجر سمسم مخاوفكم واهتمامكم بشأن خصوصية بياناتكم على شبكة الإنترنت ونحن نبذل كافة مجهودتنا بهدف تقديم خدمة عالية الجودة لكافة عملائها. لقد تم إعداد هذه السياسة لمساعدتكم في تفهم طبيعة البيانات التي نقوم بتجميعها منكم عند زيارتكم لموقعنا على شبكة الانترنت وكيفية تعاملنا مع هذه البيانات الشخصية.

 

التصفح:

لم نقم بتصميم هذا الموقع من أجل تجميع بياناتك الشخصية من جهاز الكمبيوتر الخاص بك أثناء تصفحك لهذا الموقع, وإنما سيتم فقط استخدام البيانات المقدمة من قبلك بمعرفتك ومحض إرادتك.

عنوان بروتوكول شبكة الإنترنت (IP)

في أي وقت تزور فيه متجر سمسم على شبكة الإنترنت، سيقوم السيرفر المستخدم من قبل مضيف الشبكة لدينا بتسجيل عنوان بروتوكول شبكة الإنترنت (IP) الخاص بك، تاريخ ووقت الزيارة ونوع متصفح الإنترنت الذي تستخدمه والعنوان URL الخاص بأي موقع من مواقع الإنترنت التي تقوم بإحالتك إلى موقعنا على الشبكة.

 

عمليات المسح على الشبكة:

إن عمليات المسح التي نقوم بها مباشرة على الشبكة تمكننا من تجميع بيانات محددة مثل البيانات المطلوبة منك بخصوص نظرتك وشعورك تجاه موقعنا. علاوةً على ذلك، فإننا قد نطلب منك أيضاً تزويدنا بالمعلومات المتعلقة بعناصر الخدمة التي نقدمها لعملائنا. تعتبر ردودك ذات أهمية قصوى، ومحل تقديرنا حيث أنها تمكننا من تحسين مستوى جودة الخدمة التي نقدمها لعملائنا، ولك كامل الحرية والاختيار في تقديم البيانات المتعلقة باسمك والبيانات الأخرى.

 

الروابط بالمواقع الأخرى على شبكة الإنترنت:

قد يشتمل موقعنا على روابط بالمواقع الأخرى على شبكة الإنترنت. ولا يعتبر متجر سمسم مسؤول عن أساليب تجميع البيانات، سياسات السرية والمحتويات الخاصة بتلك المواقع التي يتم الدخول إليها من خلال أي رابط ضمن هذا الموقع.

 

إفشاء المعلومات:

سيحافظ متجر سمسم في كافة الأوقات على خصوصية وسرية كافة البيانات الشخصية التي تتحصل عليها، ولن يتم إفشاء هذه المعلومات إلا إذا كان ذلك مطلوباً بموجب أي قانون أو عندما نعتقد بحسن نية أن مثل هذا الإجراء سيكون مطلوباً أو مرغوباً فيه للتمشي مع القانون، أو للدفاع عن أو حماية حقوق الملكية الخاصة بمتجر سمسم، هذا الموقع أو الجهات المستفيدة منه.

البيانات اللازمة لتنفيذ المعاملات المطلوبة من قبلك

عندما نحتاج إلى أية بيانات خاصة بك، فإننا سنطلب منك تقديمها بمحض إرادتك. حيث ستساعدنا هذه المعلومات في الاتصال بك وتنفيذ طلباتك حيثما كان ذلك ممكنناً. ومن الممكن أيضاً استخدام هذه البيانات لأغراض التسويق أو ضمان الجودة. لن يتم إطلاقا بيع البيانات المقدمة من قبلك إلى أي طرف ثالث بغرض تسويقها لمصلحته الخاصة دون الحصول على موافقتك المسبقة والمكتوبة ما لم يتم ذلك على أساس أنها ضمن بيانات جماعية تستخدم للأغراض الإحصائية والأبحاث دون اشتمالها على أية بيانات من الممكن استخدامها للتعريف بك.

 

اتصل بنا لطرح استفساراتك وإبداء ملاحظاتك:

سيتم التعامل مع كافة البيانات المقدمة من قبلك على أساس أنها سرية. تتطلب النماذج التي يتم تقديمها مباشرة على الشبكة تقديم البيانات التي ستساعدنا في تحسين مستوى جودة العناية بالعملاء.سيتم استخدام البيانات التي يتم تقديمها من قبلك في الرد على كافة استفساراتك، ملاحظاتك، أو طلباتك من قبل متجر سمسم أو أيا من الإدارات أو الشركات التابعة لها.

 

إفشاء المعلومات لأي طرف ثالث: 

لن نقوم ببيع، المتاجرة، تأجير، أو إفشاء أية معلومات لمصلحة أي طرف ثالث خارج نطاق متجر سمسم، أو الإدارات أو الشركات التابعة له وسيتم الكشف عن المعلومات فقط في حالة صدور أمر بذلك من قبل أي سلطة قضائية أو تنظيمية.

 

التعديلات على سياسة سرية وخصوصية المعلومات: 

نحتفظ بالحق في تعديل بنود وشروط سياسة سرية وخصوصية المعلومات إن لزم الأمر ومتى كان ذلك ملائماً.سيتم تنفيذ التعديلات هنا وسيتم بصفة مستمرة إخطارك بالبيانات التي حصلنا عليها , وكيف سنستخدمها والجهة التي سنقوم بتزويدها بهذه البيانات.

 

الخاتمة:

إن مخاوفك واهتمامك بشأن سرية وخصوصية البيانات تعتبر مسألة في غاية الأهمية بالنسبة لنا، نحن نأمل أن يتم تحقيق ذلك من خلال هذه السياسة.

 

إخلاء المسؤولية

·        الموقع غير مسؤول عن أي سوء فهم أو خطأ في تفسير أي معلومات حول المنتج المعروض في أقسام الموقع.

·        تعرض هذه الخدمة في الموقع ولكنه ليس مسئولا عن تفسير معلومات المنتجات كما انه ليس مسئولا عن أي خطأ في تفسير هذه المعلومات.

·        الموقع غير مسؤول عن أسعار المنتجات بل تعود هذه المسؤولية إلى مصدر المنتج.





Privacy Policy

Smsm store- appreciates your concerns and fears as to your data privacy on the internet and exploits its efforts to offer high quality service for all its clients. We have prepared this policy to assist you to better understanding as to data nature which we collect from your once visiting our websites on the internet and how to deal with such personal data.


Browsing

We did not design this website to collect your personal data from your personal computer while browsing such website; we shall only use these data under your knowledge and consent


At any time, you visit smsm.store website on the internet, the server used by the network host at our end shall register your IP protocol, date and time of your visit, type of browsing you use and URL of any website in the internet which referred you to our website on the network.


Network Surveys

Surveys operations which we perform directly on the network enable us to collect certain data; i.e. required information from you as to your vision and feeling towards our website. Moreover, we demand you also to provide us with information relating to service factors which we offer to our clients. Your replies are receiving our maximum importance and appreciation, as it enables us to improve the service quality level which we offer to our clients. You are fully free to offer such information as to your name and other particulars.


Connections to other websites on the internet

Our website may include connections with other websites on the internet, smsm.store is not considered liable to methods of collecting the data, confidentiality policies and contents of such websites which could be accessed via any connection within this website.


Information Disclosure

smsm.store shall maintain, in all times, the obtained privacy and confidentiality data which shall not be disclosed except if required under any law or once the intention of such issue is determined to be required or wished to be in line with the law provisions, or defend title rights of smsm.store, this website or its beneficiaries.

Data needed to carry out the required transactions from your side

Once we need any of your data, we shall ask you to offer thereof as you wish, as it shall help us to communicate with you and carrying out your demands or orders, if possible. It also possible to use such data for marketing purposes or quality guarantee. Such data are not subject to sale to any third party to market thereof for his own interest without obtaining your prior written approval unless this is completed on basis that such data is within common data used for statistical purposes and researches rather than including any data which is possible to identify yourself.


Call us for any inquires and comments

All presented data shall be dealt with under confidentiality. Forms offered directly to the network require data which shall help us to improve the quality level of care offered for our clients. We shall use the data offered by you to reply to any inquires, notes or demands from smsm.store or any affiliated companies or managements.


Disclosing information to third party

We shall not sell, transact, lease or disclose any information for T.P outside smsm.store scope or affiliate companies or managements. The information shall be disclosed only in case of issuing any official order from judicial or organizational authority.


Amendments as to the information confidentiality and privacy policy

We maintain our right to amend conditions and items of rules of information privacy and confidentiality once this is suitable. Such amendments shall be carried out here and we shall always keep you informed of the data we obtained and way of using thereof as well as entity to receive such information.


Conclusion

Your concerns and fears as to data confidentiality and privacy is very important to us and we hope to achieve such issue from such policy


Disclaiming the Responsibility

· The website is not liable of any miss-understanding or fault in interpreting any information about the offered or displayed product in website sections.

· We display such service on the website but it is not liable to interpret the products information and also on any fault takes place in interpreting such information.

· The website is not responsible in terms of offered product prices as such issue falls under the product exporter.

زائر منذ 3 أشهر
هل هي نضام تداول مثل الاسهم تبيعولي وتشترون والمكسب تحولونه لي ولا كيف