سياسة الاستبدال والاسترجاع

•كيف يمكنني استبدال أحد المنتجات التي اشتريتها؟

إذا كنت غير راض عن المنتج لوجود عيب حدث للمنتج خلال عملية الشحن أو وصلكم منتج مختلف عن طلبكم فكل ما تقوم به هو التواصل مع خدمة العملاء عبر ارسال رسالة الكترونية على البريد التالي [email protected] خلال 7 أيام من استلام طلبكم. سوف تصلكم من [email protected] بوليصة الإرجاع. قم بطباعتها وأحضرها الى أقرب مكتب Aramex بجواركم .

 

مع ابقاء المنتج غير مستخدم وبحالة جيدة والبطاقات الملصقة غير منزوعة والعبوة الأصلية سليمة وغير متضررة. أخذا بعين الاعتبار ضرورة شحن القطعة داخل بوكس e2hop


•ما طول المهلة التي يمكنني خلالها استبدال المنتج؟

تمنح ايشوب زبائنها الكرام مهلة 24 ساعة من تاريخ أستلام الطلب لاستبدال المنتجات، ولا بد للمنتج أن يكون في غلافه الأصلي وغير مفتوح. أخذا بعين الاعتبار ضرورة شحن القطعة داخل بوكس e2hop



•هل يمكنني استرجاع المبلغ الذي دفعته؟

نوفر لزبائننا الكرام خدمة استرجاع المبالغ التي دفعوها في حال تم استلام المنتج متضرر من عملية الشحن أو وصل منتج مختلف عن طلبكم, عن طريق استبدالها بقسائم شرائية بنفس القيمة، أو نتيح لك استبدال المنتجات التي اشتريتها مجاناً، حيث سنتكفل نحن بمصاريف إعادة المنتج والشحن


تمكنك هذه الطريقة من شراء منتج آخر بنفس القيمة. فعلى سبيل المثال، إذا دفعت مبلغ 100 . لشراء منتج ما، فسوف نصدر لك قسيمة شراء بقيمة 100 . بمجرد إعادتك للمنتج.


•ما طول المدة التي تستغرقها عملية استبدال المنتجات؟

نرجو منك أن تقوم بإبلاغنا برغبتك في استبدال المنتج في حال تضرر من عملية الشحن او وجود خطأ بالطلب في أسرع وقت ممكن. وسوف يصل فريق أرامكس إلى منزلك خلال يومين عمل لاستلام المنتج، وسوف نقوم فوراً بإصدار قسيمة الاستبدال وإرسالها إليك عن طريق البريد الالكتروني.


•ماذا يحدث لقسيمة التخفيض التي استخدمتها عند شراء المنتج الذي أرغب باستبداله؟

إذا قمت باستخدام قسيمة تخفيض (بقيمة 30 ريال) لشراء منتج ما، فسوف نضيف الخصم إلى قسيمة الشراء التي نصدرها لك لاستبدال المنتج.


فإذا اشتريت منتجاً ما بقيمة 100 ريال واستخدمت قسيمة تخفيض بقيمة 30 . فستكون قد دفعت 70 . ولكن في حال رغبت باستبدال المنتج، فإننا سنصدر لك قسيمة بقيمة 100 . ستمكنك من طلب منتج جديد من دون أن تخسر الخصم على عملية الشراء الأولى.




•لم أعد أرغب بشراء المنتج، هل يمكنني إلغاء الطلب قبل وصول المنتج إلي؟

إن أولويتنا الأولى في ايشوب أن تشعر بالراحة أثناء طلبك المنتجات التي ترغب فعلاً بشرائها.


إذا كنت ترغب بإلغاء طلبيتك، فعليك إخبارنا بذلك في أسرع وقت ممكن. حيث تعتمد عملية إلغاء الطلبية على بدء عملية الشحن.


نرجو منك أن ترسل طلب الإلغاء عبر ارسال بريد الكتروني الى [email protected] مرفقا رقم الطلب و سبب الالغاء؛ وسوف نباشر بالإجراءات اللازمة.


لكن في حال تم شحن الطلب فلن نستطيع إلغاؤه.


 (يرجى العلم أنه في حال تم الغاء الطلب بعد الشحن او عدم الرد على موظف شركة أرامكس للتوصيل لأسباب غير منطقية, قد يترتب عليك مستقبلا ايقاف خدمة الدفع عند التسليم عن حسابك.)


•إذا لم أكن راضيًا عن طلبي ، فهل يمكنني استرجاع المبلغ؟ وكيف يمكنني ذلك؟

يسعدنا دائماً مساعدة عملائنا ومنحهم تجربة تسوق ممتعة ومريحة خاصةً في عملية استرجاع الأموال. هذه الخدمة فعالة للطلبات المدفوعة مسبقاً التي يتم إجراؤها باستخدم بطاقات.

سيتم تحويل المبلغ المسترجع تلقائياً إلى بطاقتك الائتمانية خلال 7 إلى 14 يوم عمل.



•How can I return an item?

If you are unsatisfied with your purchase for something wrong with the product, or you received a different of what you ordered, please contact the customer service team at [email protected]


to initiate and schedule the return process.


Once we’ve heard from you, we will then inform Aramex to collect your order from you.


We won’t keep you waiting! We will directly issue you a refund coupon which is redeemable on our website for the price of the item that you returned. You can use that coupon to order any other item you would like!


You will receive a label attachment from [email protected] with a return airway bill (AWB) number. After that drop all exchange items to the nearest Aramex office with the return airway bill (AWB) number. Following that, please notify us by sending an email and a voucher will immediately be issued for your use.


Please Make sure the products are still in its original package.




•What is the return notice period?

We provide our customers with a 24 hour notice period of returns. Please note that the items must be in the original packaging and must be unused.



•Do I get a Refund? Do I get my money back?

We do offer refunds in the form of coupons. This means that if you place an order and you are not satisfied by the product received, we give you the possibility to return it for free: we would pay the return shipping fees and would issue you a refund coupon for the value of the item that you are returning.


This will give you the opportunity to choose another item! For example, if you paid 100 for an item, we’ll give you a coupon for 100 directly after you’ve returned the item to us.


Please note that the 30 shipping fee for orders below 300 are not refundable.




•What happens to the voucher I used to buy an item if I ask for a return/exchange?

If you used a voucher (for example a 30 voucher) to purchase something from our website, then we just add it to your return coupon.


For example, if you ordered a fragrance for 100 and you used a 30 voucher, this means that you paid 70. But if you returned the item for a valid reason, then we still provide you with a 100 coupon so that you won’t lose the benefit of having used a voucher!


•I have changed my mind. Can I still cancel an order before I receive the item?

At Salman4Perfume, the most important for us is that you feel comfortable buying the items you really want. If you want to cancel an order, the rule is that the sooner you inform us the better!


Cancellations depend on whether your order has been shipped or not. Usually, this happens within one business day. Hence, we give you the possibility to cancel your order at a very early stage. If this is the case, please contact Salman4Perfume


by send an email to [email protected] and we will take care of everything!


However, if your order has been shipped we would not be able to cancel it. Please note that in our efforts to deliver best customer service, we aim to ship your order as soon as possible. Hence, in case you change your mind, we would advise you to contact us at [email protected] directly.


(If you cancelled your order after its shipped, or do not respond on Aramex courier for delivery, this will lead to block your account to pay using cash on delivery payment method.)


•If I am not happy with my order, do I get a refund? How do I get my money back?

We are always happy to assist our customers in all aspects and that applies to refunds as well. Prepaid orders made using a Credit/Debit card can be refunded. However, we do not offer the same service for Cash on Delivery (COD) orders.


The refunded amount will be automatically transferred to your card whether Credit/Debit. Kindly allow 7-14 business days for the amount to be returned.