سياسة الاستبدال والاسترجاع

تخضع عملية البيع في المتجر وعمليات شرائك واستخدامك للمنتجات المتوفرة في هذا الموقع إلى أحكام وشروط الاستخدام والخدمة.

يجوز للمتجر، أن يختار قبول أو عدم قبول أو إلغاء طلبيتك في بعض الحالات وعلى سبيل المثال ان كان المنتج الذي ترغب بشرائه غير متوفر أو في حال تم تسعير المنتج بطريقة خاطئة أو في حال تبين ان الطلبية احتيالية، سوف يقوم الموقع بإعادة ما قمت بدفعه للطلبيات التي لم يتم قبولها أو التي يتم إلغاؤها.

جميع المحتويات على الموقع بما في ذلك الكتابات والتصاميم والرسومات والشعارات والأيقونات والصور والواجهات والرموز والبرامج والعلامة التجارية ملكية حصرية يملكها المتجر وتكون هذه الملكية خاضعة لحماية حقوق النشر.

عند الشراء او إرسال بريد الإلكتروني إذا أنت توافق على استلام أي ايميلات أو أي إشعارات بخصوص الطلب.

​يحتفظ موقع لنفسه بالحق بأن يجري أية تعديلات أو تغييرات على موقعه وعلى السياسات والاتفاقيات المرتبطة به بما في ذلك سياسة الخصوصية وكذلك الوثيقة لأحكام، وشروط الخدمة، وشروط الاستبدال، والاسترجاع.

سياسية استبدال وارجاع السلع:

يتم إرجاع جميع المنتجات خلال مدة لا تتجاوز 3 أيام من استلام الطلب، وحفاظاً على جودة المنتج وصلاحية الحفظ فإنه لا يمكن إرجاعها بعد ذلك مالم يكن هناك مشكلة أو عيب في المنتج.

في حال حدوث عيب أو خطاْ تصنيعي للمنتج فإنه يتم إرجاعه بعد الإبلاغ عن ذلك.

فيما يخص الحالات التي لا يتم إعادة المنتجات بها 

هناك عدد من الحالات المعينة التي لا يمكن إرجاع المنتج بها:

·       عند تقديم طلب الإرجاع بعد الوقت المحدد، وهو 3 أيام من تاريخ الاستلام بخصوص المنتجات.

·       عند استخدام المنتج، أو عند تلفه، أو عندما لا يكون في نفس الحالة التي قمت باستلامها به أو عند إزالة لاصق الأمان للمنتج.

·       منتجات مستهلك تم استخدامها أو تثبيتها.

·       منتجات تم العبث أو إزالة أرقامها التسلسلية.

·       منتجات بدون بطاقات الأسعار، أو ملصقات، أو الغلاف الأصلي، أو نقص أي من الاكسسوارات الخاصة بها.

·       يتحمل العميل دفع قيمة الشحن في حال أراد استبدال المنتج، ويتم خصم قيمة الشحن في حال طلب الاسترجاع.

كيف يمكنني استعادة أموالي التي دفعتها، في حال وصلتني سلعة ليست كالشكل الصحيح أو متضررة؟

عندما تصلك السلعة في حالة متضررة او غير مماثله لما تم اختياره من المتجر، يمكنك عندها إعادة السلعة إلينا بنفس حالتها التي استلمتها بها وبنفس تغليفها الأصلي وقت استلامها وذلك خلال مدة 3 أيام من تاريخ الاستلام  حالما نقوم باستلام السلعة، سنقوم بفحصها، وإذا تبين وجود عيب أو ضرر فيها، فإننا سنبدأ على الفور بإجراءات إعادة أموالك إليك، سواء تلك التي دفعتها ثمناً للسلعة أم تلك المدفوعة لشحن تلك السلعة وتوصيلها إليك .


Return Policy



The sale and purchase of and use of the products available on this website are governed by the terms and conditions of use and service.


The store may choose to accept or not to accept or cancel your order in some cases, for example if the product you want to buy is not available or if the product was wrongly priced or if the order turns out to be fraudulent, the site will return what you paid for the orders That are not accepted or canceled.


All content on the Site including writings, designs, graphics, logos, icons, images, interfaces, symbols, software and trademark is the exclusive property of the Store and is subject to copyright protection.


By purchasing or sending email to you you agree to receive any emails or any notices regarding the order.


The Site reserves the right to make any modifications or changes to the Site and its related policies and agreements including the Privacy Policy as well as the document of the Terms and Conditions of Service and the terms of replacement and return.


Return Policy


All products are returned within a maximum of 3 days of receipt of the order, and in order to preserve the quality of the product and the validity of conservation it can not be returned after that unless there is a problem or defect in the product


In the event of a defect or manufacturing error, the product will be returned after notification


For cases where products are not returned


There are a number of specific cases in which a product cannot be returned


Upon submission of a return request after the specified time, which is 3 days from the date of receipt for the products


· When using the product, when it is damaged, when it is not in the same condition as when you received it, or when the product safety adhesive has been removed


· Consumer products used or installed


· Products whose serial numbers have been tampered with or removed


· Products without price tags, stickers, original cover, or lack of any accessories


How can I get my money back, if I receive an item that is not the correct shape or damaged


When you receive the item in a condition that is damaged or not identical to that chosen from the site, you can then return the item to us in the same condition that you received it and the same original packaging at the time of receipt, within 3 days from the date of receipt. As soon as we receive the item, we will check it, and if a defect or damage is found, we will start on


Immediately return your money to you, whether you paid for the item or paid to ship the item